歌名:RAIN AND TEARS 想像圖


第一次聽到這首歌是在一部我覺得很悶的電影"最美好的時光"(還是最好的時光?)

後來下載到mp3聽

我真是大為感動

有點哭腔的唱腔

讓我覺得"阿~這位作者一定是真的痛徹心扉財寫的出這種歌

我不禁留下幾滴眼淚

Rain and tears are all the same

But in the sun you've got to play the game

When you cry in winter time

You can't pretend it's nothing but the rain

How many times I've seen

Tear's coming from you blue eyes

Rain and tears are all the same

But in the sun you've got to play the game

Give me the moods of love

And I need the moods of love

Rain and tears in the sun for in your heart

You feel the rainbow waves

Rain and tears both are show for in my heart

The live will be the sun

Rain and tears are all the same

Rain in the sun you've got to play the game



今天突然又想起這首歌

為了分享給大家

我去"優兔逼"抓了影片

中文番做愛神之子

看到影片後

我真是嚇到挫屎

這mv一點也不讓人感動

真是令我火大

阿~~欺騙我的感情

來~!!一起欣賞這曾讓我感動的歌吧


你也覺得扯的話幫我推一個吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    鼻妹 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()