一年又要結束了

首先


 






我是真心的想大聲感謝大家

今年發生了很多大事

包括我畢業到我姊結婚

甚至是我終於登上yahoo首頁這個神聖的殿堂(而且還登上3次)(再次謝謝那位貴人)

當然這一切都要拜大家所賜啦!

大家就是我的伯樂

而我就是那隻千里馬(真不害臊)



 
 



 今天背景音樂換了

Regina Spektor 演唱的 My Dear Acquaintance (A Happy New Year)

我覺得用這首歌來詮釋我的心情再適合不過了


My dear acquaintance
It's so good to know you
For strength of your hand
That is loving and giving


And Happy New Year
With love overflowing
With joy in our hearts
For the blessed New Year


Raise your glass and we'll have a cheer
For us all who are gathered here
And Happy New Year
To all that is living
To all that is gentle, kind and forgiving
Raise your glass and we'll have a cheer 
My dear acquaintance- a happy new year


Ahhhh
Ahhhh
Ahhhh


All of those who are hither and yonder
With love in our hearts we grow fonder and fonder
Hail to those who we hold so dear
And hail to those who are gathered here


And Happy New Year to all that is living
To all that is gentle, young and forgiving
Raise your glass and we'll have a cheer
My dear acquaintance- a Happy New Year


[spoken] Happy New Year!



讓我一邊想到我所認識的老朋友新朋友還有支持我的所有人當然還有我的家人

心裡覺得暖暖的



 
 
熱淚盈眶阿~

(我有發現我年紀越大越愛哭)



新的一年也請大家多多指教啦!!!!


------------------------------------------------------------------------------

 




這次也要送大家我的手寫賀年卡!(當然每張也是親筆畫啦)
 
也是用答題方式前十名的朋友就可以得到


出題目的時間訂在下禮拜一 1月2號晚上8點


(我會用預定時間發文的功能所以會很準時 波!的文章在8點整就會出現了)

也是一樣要全答對的前十名才有

題目也是一樣從我之前的文章出

當然不會出得很刁酸應該是看過就有印象

9題選擇1題申論題


各位加油

 


 



我應該是永遠都沒辦法朝少女漫畫那塊走


 



ps:竟然有人一直以為阿滿是我媽

那位水水你要小心你應該會考不及格
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    鼻妹 發表在 痞客邦 留言(55) 人氣()